Tuesday, June 9, 2009

Quick Update..


(ni bkn durian blkng umah aku)

salam, apa kbr semua?..dh lama rasanya kau x meng'update' blog ni sbb aku agak bz n aku byk tgk kat FB aku je lah ni..nk jugak post entry2 kat blog ni tp mcm xde idea je..esok, anak2 buah aku blk kmpg so hiruk pikuk le gamaknya umah atok n nenek dia nnt..lah ni durian kat belakang umah aku ( ada dlm 5 pokok) dh mula gugur buahmya..mmg sedap n lazat isi dia..AAAA++++...aku mmg hantu durian dari dulu lagi klu makan tu mmg x hingat dunia..

weekend ni aku gi Bt Pahat ( Sabtu), KL (aHAD) atas jemputan org kawin..yg kat KL tu member aku masa kat Uitm..Nama dia Shah the Loudspeaker..klu ckp mesti nk kuat2 punya..ingat kitorang ni org cina ke..hehehe..klu ckp dekat2 pun mcm 100 meter jauhnya..

Kepada kengkawan aku, jengah le kat FB aku k..xpun add je aku..ada ke org nk add aku ni..ahaks..

Take care..Adios..

1 Comment:

  1. A.R.A.S.H. 910 said...
    mcm kenal ja itu Shah...coi...lalala~~

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online